torsdag den 9. marts 2017

Karklud færdig og forår i stuen

Min strikkede karklud er blevet færdig, du kan se den på vej(en) lige her. Det er faktisk lang tid siden den er blevet færdig, men I skal ikke snydes for et billede. Mønsteret var temmelig meget lige ud af landevejen, så det er et godt projekt, når man skal koncentrere sig om andre ting imens man strikker.
Karkluden er strikket i en rest bomuld. Karkludestrik er altså den bedste måde at få brugt sine bomuldsrester på.


Samtidig er der kommet forår i stuen og en lille blomst i min Willer keramik-dame. Hende har jeg vist frem før, det kan du se mere om her.


Hvert år køber jeg forårsbebudere til stuen, deres levetid er kort i den varme stue, men heldigvis kan de plantes ud i haven, så de kan nydes der år efter år.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...