fredag den 9. december 2016

Singer 99K tilbehør

Til min Singer 99K fulgte der fint, gammelt, men funktionelt tilbehør med. En original Singer-æske, fyldt med alverdens trykfødder og en lille pakke med originale nåle til 99K'eren. Et gammelt smøggult målbånd fra Burda. Og sidst men ikke mindst, en gammel metal Strepsil-æske, fyldt med knappenåle.


Nedenfor er et overblik over trykfødderne, Youtube har virkelig været en hjælp, da jeg har skulle finde ud af hvad der forskellige fødder kan anvendes til.  To af dem, er til at lave rynker med (ruffler foot), til oplægning (hemming foot) og til påsætning af skråbånd (tape binder).


Min elskede Singer 99K kan du læse mere om lige her
You can read more about my Singer 99K sewing machine right here.

1 kommentar:

  1. Hej
    Fod nr.2 fra højre (som er nr.5 fra venstre), hvad er den til? Den er næmlig min sidste fund og jeg ved ikke, hvad skal den kunne.
    Tak

    SvarSlet

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...