fredag den 22. april 2016

Opskrift på strikket karklud

Jeg øver mig i nye teknikker, denne gang små bitte snoninger. Det er nemmere end jeg havde regnet med. Min lille øve-klud skal blive til en karklud.
Hvis du også vil strikke dine egne karklude, så kan du gøre lige som mig.
Jeg har slået 60 masker op på pind 3 i bomuldsgarn og så strikker jeg bare derud ad, med den teknik jeg nu har lyst til. Det kunne i princippet bare være retstrik eller perlestrik. Så lukker jeg af, når kluden har den ønskede størrelse.


Vejret er så smukt og skønt i dag. Så jeg har siddet udenfor midt imellem forårsblomster og krukker med kaffe og strikketøj, det er ren terapi!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...