søndag den 6. marts 2016

Sweater med lusemønster

For noget tid siden blev jeg færdig med en sweater i uld med lusemønster. Det er både sjovt at strikke små lus og så er det et nemt mønster at gå til.
Lusemønster bringer tankerne tilbage til en svunden tid, især hvis man vælger retrofarver, jeg elsker det! Overvejer læderlapper på albuerne, for at gennemføre 70-looket.
Sweateren er til mit mindste barn, næste gang skal der strikkes en i voksenstørrelse, for jeg ville elske at have sådan en sweater.


I skal også lige have et billede af mine trillinger. En lille påskelilje i en krukke foran mit køkken vindue har fået tre blomster på samme stilk, den kan næsten ikke bære dem. Men det er også hårdt arbejde med tre små.
Utroligt nok er billedet taget i den her uge, man skulle ikke tro det, for hvis man kigger ud af vinduet nu, så er det snevejr, i marts, uf!


Kom så forår!

2 kommentarer:

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...