lørdag den 13. februar 2016

Skappelgenser på pindene

I Norge gik de for nogen år siden amok over Skappelgenseren. Den blev strikket i vildskab, både fordi den var nem at gå til, gratis og havde et moderne snit. Opskriften kan du finde ganske gratis på nettet lige her.
Det er virkelig en nem opskrift, så er du ny ud i strik og har lyst og tålmodighed til at strikke en sweater til dig selv, så er Skappelgenser måske noget for dig.
Den bliver strikket på pind 7, jeg har strikket den i garn fra Drops, som jeg har fundet på udsalg. Jeg har valgt en tråd Drops Alpaca og en tråd Alpaca Silk.


Min sweater har været lidt lang tid på pindene, mest fordi den ikke er så udfordrende, så jeg har kedet mig lidt, men nu er jeg ved at være i mål. Pt har jeg ærmerne på pindene, både ryg og forstykke er færdig. Målet er, at den skal være helt færdig i vinterferien!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...