fredag den 5. februar 2016

Endnu en DIY stempelkandevarmer i genbrug

Jeg har tidligere vist den stempelkandevarmer, som jeg fik lavet af en lap fra et hæklet kludetæppe jeg fandt i genbrug.
Der er jo mange lapper på sådan et kludetæppe, så jeg kunne ikke lade være med at lave en varmer mere. Denne gang til den helt lille model af Bodums stempelkanden.

Lappen var lidt større end kanden, men det var ikke noget problem, jeg har ganske enkelt sat en knap midt bag på kanden, og så passer knappen lige så fint i størrelsen til hullerne i det hæklede mønster.


Her er begge kander, den til venstre er den mindste Bodum, den til højre er størrelsen større, den der er lille og buttet. Du kan læse og se mere til den orange/røde her!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...