søndag den 31. januar 2016

Stempelkandevarmer af genbrug DIY

Jeg har lavet en fin orange-rød varmer til min stempelkande af en firkant fra et gammelt kludetæppe og en trøje købt i genbrugsbutikken. Det var virkelig simpelt, så her kommer en lille DIY på hvordan jeg gjorde.

Kludetæppet var stort og samlet af en masse forskelligfarvede firkanter. Jeg skilte det ad foldede lappen på midten og gav den en ordentlig omgang med dampstrygejernet. 
Derefter pillede jeg tre knapper af trøjen, som var de fineste små hæklede nogen af slagsen. 
Knapperne blev placeret så de passede til kandens hank og derefter syede jeg rundt i kanten, så lappen forblev foldet. Derefter tog jeg en rest elastik og syede øjer som passede til knapperne.


Og om lidt er kaffen klar.

Opdateringen: Jeg har lavet endnu en stempelkandevarmer af en lap fra kludetæppet, du kan se den lige her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...