lørdag den 10. marts 2012

Babystrik #2

Der bliver fortsat strikket for fuld fart i det lille hjem. Det er en fornøjelse når det går stærkt, og det gør det, når man strikker ting til en lille baby.
Jeg har også præsteret at få hård hud på spidsen af min ene pegefinger, det må være tegn på, at der virkelig bliver strikket igennem.

Jeg er blevet helt færdig med at strikke denne fine brune cardigan, som jeg har vist løbende på bloggen.

Det er første gang jeg har kastet mig ud i at strikke struktur, og det var egentlig i så besværligt.


Det næste projekt jeg har kastet mig over er endnu en babyvest. Denne gang i en frisk forårsgrøn farve. Jeg har snart haft strikket efter dette mønster mange gange, så det er lige før jeg kan opskriften i hovedet. Det gør heldigvis ikke vesten mindre fin.
Denne gang strikker jeg den i bomuld på pind 3.


En lille ændring i forhold til tidligere veste er, at denne her ikke har en retstrikket kant forneden. Jeg har valgt at strikke rib helt fra starten, for at give den et lidt andet udtryk. Man må jo prøve lidt nyt engang imellem.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine ting du strikker. Jeg kan rigtig godt lide de farver, du har valgt.:)

    SvarSlet
  2. Tak! Synes nemt man kommer til at vælge brun, fordi det passer til det meste, så tænkte at der måtte lidt grønt til at skyde foråret i gang.

    SvarSlet

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...