søndag den 29. januar 2012

Mønster til hønsestrikkede hjerter

Jeg strikker ofte hjerter, når jeg hønsestrikker. Derfor vil jeg gerne dele de 2 diagrammer, som jeg oftest bruger, når der skal strikkes lidt kærlighed ind i strikketøjet.


Diagrammer til de fineste hønsestrikkede hjerter.


Det øverste mønster bruger jeg mest, da det bliver mere tydeligt på strikketøjet. Det nederste mønster er rigtig fint, hvis man blot ønsker et diskret lille hjerte.

Sådan ser nogen af mine færdigstrikkede hjerter ud. Jeg holder især af den orange og lilla farvekombination.
Jeg håber du kommer til at nyde at strikke disse fine hønsestrikk mønstre.
Love!

2 kommentarer:

  1. Tak for hjertediagrammerne. Lige dem jeg kan bruge til det babytæppe jeg vil strikke til vores første barnebarn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak! Hjemmestrikkede gaver er de bedste, jeg er sikker på, at tæppet bliver flot :)

      Slet

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...